11 Απριλίου 1982 - Πάτρα
Διαβάζουμε στο περιοδικό MOTOSPORT, τεύχος 43, Μάιος 1982
Μετά τις σωστές διοργανώσεις των δύο πρώτων αγώνων, οι οδηγοί Trial είχαν μια οδυνηρή επαφή με την Ελληνική πραγματικότητα, πηγαίνοντας στην Πάτρα για να συναντήσουν μια απαράδεκτη κατάσταση από οργανωτική άποψη πού λίγο έλειψε να οδηγήσει στην αποχώρησή τους και στην ματαίωση του αγώνα. Δεν συνηθίζουμε να ρίχνουμε ευθύνες από εδώ και από εκεί για ότι κακό συμβαίνει στο χώρο τής μοτοσικλέτας αλλά επί τέλους αυτές οι ευθύνες υπάρχουν και κάπου πρέπει να αποδοθούν! Γιατί στην Πάτρα το μόνο καλό ήταν οι σωστά σχεδιασμένες ειδικές και τίποτε άλλο! Ο αγώνας γινόταν σε ένα ποτάμι μόνο και περιελάμβανε μόνο δυο γύρους με οκτώ ειδικές ο κάθε ένας! Οι κριτές ήταν εντελώς ακατάλληλοι και δεν μπορούσαν να κάνουν ούτε στοιχειωδώς τη δουλειά τους. Ή λέσχη δεν είχε φροντίσει να βγάλει καρτέλες για κάθε οδηγό (όπου θα σημειώνονταν τα αποτελέσματα τής κάθε ειδικής) και τελικά ή λύση πού βρέθηκε ήταν να σημειώνει ο κάθε κριτής τις ποινές στη δική του κάρτα και ο οδηγός μετά την ειδική να κατεβαίνει και να... υπογράφει ότι συμφωνεί! Όμως δεν γίνονται έτσι οι αγώνες. Εάν ο Α.Ο.Π. είχε προβλήματα στο πρώτο του Trial, δεν είχε παρά να ζητήσει τη δουλειά τής Ε.Θ.Ε.Α. ή ακόμα καλύτερα, του Σ.Α.Τ. Αλλά και ή Ε.Θ.Ε.Α. πριν δώσει τον αγώνα στη λέσχη έπρεπε να βεβαιωθεί ότι ή τελευταία ήξερε τι είναι τέλος πάντων αυτό το Τράιαλ και πώς γίνεται. Το ότι δεν ματαιώθηκε ο αγώνας οφείλεται οπωσδήποτε στους οδηγούς πού σκέφτηκαν αρκετά ψύχραιμα ότι το νεογέννητο Τράιαλ δεν μπορεί να δεχτεί τέτοιου είδους πλήγματα. Αλλά δεν πιστεύουμε ότι θα ανεχθούν ξανά κάτι τέτοιο, γιατί οι άνθρωποι αυτοί προπονούνται και πληρώνουν για να τρέχουν και όχι για να οργανώνουν αγώνες.
Στις ελάχιστες (αλλά όπως είπαμε πολύ όμορφες) ειδικές του αγώνα οι Θεσσαλονικείς οδηγοί Θεοχαρίδης και Καλαμαρινός πήραν τούς λιγότερους βαθμούς ποινής εμπρός από τούς Καμπούρη και Μιχελάκη. Εντύπωση έκανε ο νεαρός Ζάν Μάρκ Γκυγιώμ, πού με πολύ σωστό και επαγγελματικό τρόπο έφερε την μοτοσικλέτα του, μια ταλαιπωρημένη Yamaha ΤΥ, στην πέμπτη θέση. Πρέπει να σημειώσουμε ότι ο Καλαμαρινός άφησε επί τέλους το παλιό και ακατάλληλο Aspes του για μια Montesa 349, αφού όμως έχασε στους προηγούμενους αγώνες αρκετούς βαθμούς, μια και οι καλές θέσεις πού έφερε δεν μετράνε στη μεγάλη κατηγορία αλλά στη μικρή. Ο Μιχελάκης δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και έπεσε σε πλήθος σφαλμάτων, βασικά λόγω βιασύνης. Οπωσδήποτε όμως πολλοί οδηγοί επηρεάστηκαν από τη μικρή έκταση τού αγώνα πού δεν τούς άφηνε περιθώρια για να εφαρμόσουν κάποιο σύστημα ή τακτική. Πιστεύομε ότι ο κανονισμός πρέπει να προβλέπει τέτοιες καταστάσεις και να ορίζει ένα μίνιμουμ ειδικών διαδρομών και γύρων, για να μην βγει αύριο ή τάδε λέσχη και κάνει αγώνα με... πέντε ειδικές μια κι έξω! Ακόμα και επειδή ποτέ δεν είναι αργά, ας καταργηθούν οι κατηγορίες, όπως γράψαμε στο προηγούμενο τεύχος, και νικητής κάθε αγώνα να είναι αυτός πού μαζεύει τούς λιγότερους βαθμούς ποινής γιατί τελικά αυτός είναι ο καλύτερος και δεν είναι δίκαιο να παίρνει τούς ίδιους βαθμούς (στο έπαθλο) και κάποιος άλλος πού θα κερδίζει ίσως τη δική του κλάση αλλά με διπλάσιες ποινές. Εξ άλλου είναι αστείο να μιλάμε για κατηγορίες αφού στην Πάτρα ξεκίνησαν τρεις στα 50125, πέντε στα 126-250 και 16 στα 251 - 350 όπου γίνονται οι μάχες και διεξάγεται το έπαθλο. Ψυχραιμία παιδιά! Γιατί δεν ακολουθούμε αυτά πού γίνονται στο εξωτερικό αλλά σκαρφιζόμαστε νέες καταστάσεις για πράγματα πού πρώτη φορά βλέπουμε;
| Όνομα | Μοτοσυκλέτα | Βαθμοί ποινής | |
| 1 | ΘΕΟΧΑΡΙΔΗΣ ΚΩΝ | BULTACO 350 | 17 |
| 2 | ΚΑΛΑΜΑΡΙΝΟΣ ΠΑΡ. | MONTESA 349 | 19 |
| 3 | ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ ΑΝ. | MONTESA 349 | 19 |
| 4 | ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓ. | MONTESA 349 | 20 |
| 5 | ΓΚΙΠΩΜ ΖΑΝ ΜΑΡΚ | YAMAHA 125 | 23 |
| 6 | ΠΑΝΤΕΛΙΟΣ ΕΥΑΓΓ. | S.W.M. 325 | 23 |
| 7 | .ΜΠΙΡΛΙΡΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓ. | BULTACO 350 | 24 |
| 8 | ΚΥΡΙΛΗΣ ΦΩΤΗΣ | FANTIC 50 | 24 |
| 9 | ΛΕΦΑΣ ΑΘΑΝ. | MONTESA 200 | 24 |
| 10 | ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝ. | BULTACO 250 | 27 |
| 11 | ΛΙΟΝΗΣ ΓΕΩΡΓ. | BULTACO 350 | 28 |
| 12 | ΓΑΡΔΕΛΗΣ ΕΥΑΓΓ. | MONTESA 348 | 29 |
| 13 | ΧΟΥΧΛΑΣ ΔΗΜ. | MONTESA 348 | 30 |
| 14 | ΛΑΜΠΙΡΗΣ ΓΕΡΑΣ. | S.W.M. 320TL | 34 |
| 15 | ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | MONTESA 349 | 36 |
| 16 | ΛΙΑΠΗΣ ΑΛΕΞ. | BULTACO 350 | 36 |
| 17 | ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΓΕΩΓΡ. | MOTOCROSS 350 | 37 |
| 18 | ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ ΝΙΚ. | BULTACO 350 | 39 |
| 19 | ΓΕΩΡΠΤΣΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | MONTESA 348 | 40 |
| 20 | ΚΟΥΠΑΣ ΔΗΔ. | HONDA 125 | 40 |
| 21 | ΔΟΞΑΚΗΣ ΙΩΑΚΕΙΜ | MONTESA 247 | 43 |
| 22 | ΛΥΤΡΩΝΗΣ ΓΕΩΡΓ. | YAMAHA 175 | 44 |
| 23 | ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤ. | BULTACO 350 | 51 |
https://www.trial.gr/index.php/history/20-1982-races/112-11-1982#sigProGalleria4f940935b5
Σχετικές εικόνες:
https://www.trial.gr/index.php/history/20-1982-races/112-11-1982#sigProGalleria5bab8d8acf
Πηγή: περιοδικό MOTOSPORT, τεύχος 43, Μάιος 1982 - Αρχείο Άγγελου Σινάνη.


