Α' ΕΠΑΘΛΟ TRIAL Τέταρτος γύρος: Άρτα 2 Μαΐου
Διαβάζουμε στο περιοδικό MOTOSPORT, τεύχος 43, Μάιος 1982
Παρά τα όσα ευχάριστα και ενθουσιώδη γράφαμε στο προηγούμενο τεύχος για την θαυμάσια αρχή πού έκανε το πρώτο έπαθλο Trial, τα πράγματα άρχισαν να παίρνουν την κάτω βόλτα στον τρίτο και τέταρτο αγώνα, αναγκάζοντάς μας να πιστέψουμε ότι σ' αυτή τη χώρα όλες οι καλές προσπάθειες μένουν στην ... προσπάθεια! Αιτία, για το Σπορ τής μοτοσικλέτας βέβαια, είναι ή «εξορία» του μακριά οπό την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη όπου κατοικούν και οι περισσότεροι οδηγοί. Αυτό έγινε με το Μότο Κρός, αυτό γίνεται και φέτος με το Trial. Στον πρώτο αγώνα (Αθήνα) υπήρχαν 39 συμμετοχές. Στον δεύτερο, στα Άσπρα Σπίτια, 32. Στον τρίτο, στη Πάτρα, το νούμερο κατέβηκε κι άλλο, φτάνοντας στις 28, για να πέσει στις... 16 στον τελευταίο αγώνα τής Άρτας, όπου μόνο μία κατηγορία τα 350 c.c. συμπληρώθηκε και μετράει στο έπαθλο.
Δεν είναι στη φύση μας να είμαστε απαισιόδοξοι αλλά αυτά τα στοιχεία μας αναγκάζουν να επισημάνουμε τον επερχόμενο κίνδυνο. Φοβόμαστε ότι όπως και το Moto Cross, το Trial θα μεταβληθεί σε ένα Σπορ για λίγους ειδικούς, πού λόγω επαγγέλματος ή κάποιας ειδικής εμπλοκής θα μπορούν να τρέχουν από τη μια άκρη τής χώρας στην άλλη για να ακολουθήσουν το έπαθλο. Έτσι το όμορφο αυτό Σπορ αντί να τραβήξει πολύ κόσμο θα παραμείνει υποτονικό και θα συντηρείται μόνο χάρη στην αγάπη και την υποστήριξη δυο δεκάδων πιστών. Το προτείνουμε; Το να καταργηθούν οι τρεις κλάσεις και να υπάρχει μόνο γενική κατάταξη, το να οργανωθούν αγώνες κοντά στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και αν είναι δυνατόν να γίνουν και σε τεχνική πίστα σε κάποια κεντρική πλατεία. Αν στον τέταρτο μόλις αγώνα οι συμμετοχές μειώθηκαν κατά 60% από ότι στον πρώτο, τότε τι θα γίνει στον τελευταίο: Εάν δεν γίνει κάτι τώρα, το Trial θα πέσει σε μαρασμό όπως δυστυχώς έγινε με όλες τις μορφές αγώνων μοτοσικλέτας στη χώρα μας.
Η ΑΛΜΑ Άρτας με αλυτάρχη τον πρόεδρο τής ΑΛΑΣ Θ. Πάγκαλο έστησε ένα όμορφο αγώνα πού ικανοποίησε τούς λίγους δυστυχώς αγωνιζόμενους. Οι ειδικές διαδρομές ήταν αρκετές (16) και αρκετά πρωτότυπες, μια και δεν περιελάμβαναν τα γνωστά φυσικά εμπόδια (βράχους, ποτάμια κτλ.) αλλά είχαν χαραχτεί σε χώμα πού είχε και αρκετή λάσπη από τις βροχές. Στην Άρτα ο Μιχελάκης ήταν και πάλι ο νικητής (τρίτη φορά σε τέσσερις αγώνες) με πολύ σκληρό συναγωνισμό όμως από τον Καλαμαρινό πού τερμάτισε δεύτερος με διαφορά ενός μόλις βαθμού ποινής. Ή έκπληξη του αγώνα ήταν ο Δ. Χούχλας (πρόεδρος τού Σ.Α.Τ.) πού έφερε την παλιά του Μοντέσα τρίτη αρκετά πίσω από τούς δύο πρώτους. Στις επόμενες θέσεις ήταν δύο ακόμα από τούς πολύ καλούς Έλληνες Τραϊαλίστες, οι Καμπούρης και Θεοχαρίδης. Όλοι οι παραπάνω είναι και οι οδηγοί πού έχουν διακριθεί περισσότερο σ' αυτούς τούς αγώνες στη μεγάλη κατηγορία, πού όπως φαίνεται είναι ή μόνη ικανή να συγκεντρώσει τον απαραίτητο αριθμό συμμετοχών για τη προσμέτρηση κάθε αγώνα στα έπαθλο.
Στη βαθμολογία προηγείται σημαντικά ο Μιχελάκης με 53 βαθμούς και ακολουθούν οι Καμπούρης 40, Θεοχαρίδης 39, Καλαμαρινός 24 καί Μπιρλιράκης 18. Σημειώνουμε ότι εάν ο Καλαμαρινός είχε τρέξει με 350 στους δύο πρώτους αγώνες, (ήρθε τέταρτος και τρίτος), τώρα θα είχε 42 βαθμούς και σημαντικές πιθανότητες να καλύψει τη διαφορά του από τον πρώτο. Για να λήξει το έπαθλο μένουν τρεις αγώνες συν ο αναβληθείς τού Α.Ο.Θ. πού δεν ξέρουμε αν θα γίνει σίγουρα Πιστεύουμε ότι πρέπει να καταβληθεί κάθε προσπάθεια γι' αυτό, ώστε διατηρήσει το έπαθλο το ενδιαφέρον του: Εάν γίνουν μόνο τρεις αγώνες ο Μιχελάκης δεν θα απειληθεί σοβαρά στη βαθμολογία μέχρι το τέλος, φτάνει να τερματίζει στην πρώτη τριάδα.
| Όνομα | Μοτοσυκλέτα | Βαθμοί ποινής | |
| 1 | Μιχελάκης | Montesa | 26 |
| 2 | Καλαμαρινός | Καλαμαρινός | 27 |
| 3 | Χούχλας | Montesa | 41 |
| 4 | Καμπούρης | Montesa | 44 |
| 5 | Θεοχαρίδης | Bultaco | 48 |
| 6 | Λυτρωτής | Yamaha | 52 |
| 7 | Γκυγιώμ | Yamaha | 57 |
| 8 | Παντελιός | SWM | 63 |
| 9 | Λιονής Γ. | Bultaco | 63 |
| 10 | Ζουγανέλης | Bultaco | 70 |
| 11 | Ροντήρης | Bultaco | 99 |
| 12 | Άντζουλάτος | Bultaco | 99 |
| 13 | Σπυρόπουλος | Montesa | 105 |
| 14 | Κούγιας | Honda | 105 |
| 15 | Φραγκάκης | Montesa | 105 |
https://www.trial.gr/index.php/history/20-1982-races/111-2-1982#sigProGalleriadbe2d3281a
Σχετικές εικόνες:
https://www.trial.gr/index.php/history/20-1982-races/111-2-1982#sigProGalleriab548ea6663
Πηγή: Περιοδικό MOTOSPORT, τεύχος 43, Μάιος 1982 - Αρχείο Άγγελου Σινάνη


